ثبت برند در اصفهان

ثبت برند در اصفهان

برند به معنای نام تجاری یا علامت تجاری است که برای شناسایی و متمایز بودن یک نوع کالا یا خدمات یک شرکت استفاده می‌شود. برندها  شامل نام، لوگو، شعار، طرح بسته بندی و سایر عناصر شناختی است که به منظور ساخت ارتباط و اعتماد مشتریان به شرکت و محصولات یا خدمات آن استفاده می‌شود. برندها به عنوان یک ابزار بازاریابی  قوی برای جذب مشتریان، ایجاد ارزش و تمایز قابل توجهی در بازار عمل می‌کنند.

ثبت برند در اصفهان یکی از مهم‌ترین قدم ها در راه ایجاد کسب و کار و بیزینس تمامی افرادی است که به آن ها این امکان را  می‌دهد هویت و شناخت مشخصی در بازار ایجاد کنند. در استان اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین و اقتصادی ترین شهر های ایرانی همواره تعداد نفرات زیادی خواستار ثبت برند یا ثبت شرکت در اصفهان هستند که با توجه به فرایند زمانی و هزینه آن همواره نیاز به یک تیم مشاوره دلسوز در این حوزه حس می شود.

شرکت بهین تراز با تجربه درخشان و سابقه طولانی در حوزه های مختف مالی مانند ثبت شرکت و ثبت برند در اصفهان آماده است تا در سریع ترین زمان، برند مخاطبین عزیز و مشتریان خود را در شهر اصفهان و سایر شهرهای ایران ثبت کرده و به صورت کامل مالکیت معنوی برند را در اختیار مخاطبین همیشگی اش قرار دهد.

در گذشته افراد به صورت شخصی و با پرس و جو کردن از اطرافیان خود اقدام به ثبت برند کسب و کار خود می کردند. ولی با توجه به تغییرات قوانین سالیانه، انتخاب بهترین و کوتاهترین مسیر برای اشخاص می تواند بسیار سخت باشد. تجربه نشان داده است افرادی که شخصا و با مشاوره اشتباه دوستان و آشنایان خود برای ثبت برند اقدام کرده اند با مشکلاتی گاها جبران ناپذیر مواجه شده اند.

پس برای این که در مسیر درست و با هزینه کمتر بتوانید تمامی کار های اداری و قانونی ثبت برند در اصفهان را انجام دهید، تیم ما در خدمت شما هستند؛ تا از قدم اول تا انتها همراه و هم قدم شما باشند.

ثبت علامت تجاری در اصفهان

ثبت علامت تجاری در اصفهان

علامت های تجاری یک شرکت همواره به عنوان یکی از مهم ترین نمادهای یک شرکت در تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ شناخته  می شوند.

شرکت های بزرگ مختلف همواره برای تغییر برند و علامت تجاری خود هزینه های هنگفتی را انجام می دهند. زیرا می دانند راز رشد سریع و پیشرفت یک کسب و کار، یک برند شناخته شده است تا در سریع ترین زمان ممکن ناخودآگاه مخاطب را درگیر کرده و نام آن برند را در هنگام نیاز به کالا یا خدمات آن به یاد بیاورد.

شرکت بهین تراز با داشتن سابقه طولانی در زمینه ثبت برند و مشاوره کسب و کار ها همواره سعی داشته تا بهترین انتخاب را برای مخاطبین صمیمی خود فراهم کند.

 

جهت هرگونه سوال و مشاوره در خصوص ثبت علات تجاری اصفهان می توانید با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ تماس اصل کرده تا از مشاوره 24 ساعته و رایگان شرکت ما بهره مند شوید.

ثبت لوگو در اصفهان

لوگو یک شرکت همواره به عنوان یک نماد و علامتی خلاقانه و در عین حال ساده برای یک شرکت می باشد تا در ساده ترین پیچ و تاب ها بتواند بهترین تاثیر گذاری را  روی مخاطب خود بگذارد ،به طوری که مخاطب بعد از دیدن آن لوگو با دریفات حس خوب نسبت به همکاری یا خرید با ان شرکت مجاب شود.

زیبایی بصری و ایجاد احساس در مخاطبان و مشتریان، مانند پرتاب یک تیر و چند نشان است. شما با ثبت لوگو کسب و کار خود میتوانید تاثیر مستقیم روی ناخوداگاه مشتری بگذارید. و با ارائه محصولات با کیفیت خود، یک اثر تمام عیار هنری در ذهن شخص بسازید.

اصفهان، یا نصف جهان پتاسنیل های درآمدی بسار زیادی دارد. با فرهنگ ، تاریخ و ادبیات غنی شما میتوانید هر یک از نماد های شهر را به عنوان ریشه کسب و کار خود انتخاب کنید و داستان سرایی انجام دهید. ثبت لوگو در اصفهان فرصت های بینظیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

شرکت بهین تراز به عنوان یکی از فعالین مطرح این حوزه، لوگویی را برای شما ثبت خواهد کرد که بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

وکیل ثبت برند در اصفهان

وکیل ثبت برند در اصفهان

شرکت بهین تراز با داشتن مجموعه ای از وکلا برای ثبت علامت تجاری و برند در زمان بسیار کوتاهی شمارا نسبت به هرگونه فعالیتی در خصوص کارهای اداری آن بی نیاز می کند.

وکیل ثبت برند در اصفهان، حلقه ارتباطی حرفه‌ ای بین کسب‌ و کار ها و سازمان ثبت اداری است. وکلای مجرب ما، به مراحل ثبت برند اشراف کامل دارند و شما عزیزان را در تمام فرآیندهای ثبتی راهنمایی می‌کنند. از آماده سازی و تدوین پیشنیاز ها و اسناد مورد نیاز تا انجام امور حقوقی.

به پشتوانه تجربه و تخصص وکلای بهین تراز، ما ضمانت می دهیم تا روند ثبت برند در اصفهان برای شما به دور از هر تنش و استرسی و با هزینه بسیار کمتر از قبل و نتیجه 100 درصدی انجام شود و شما بتوانید حق مالکیت محصولات و کالای خود را در بازار به دست بیاورید و متمایز باشید.

 

مزایای ثبت برند در اصفهان

ثبت علامت تجاری خود چه به صورت حقیقی چه حقوقی دارای مزایای بسیاری میباشد که به همه آن ها اشاره می کنیم

  • عدم سوء استفاده از برند شما توسط سودجویان دیگر.
  • اعتماد بیش از پیش مشتریان به کسب و کار شما.
  • به یاد آوری برند شما در ذهن مخاطب.
  • تسهیل در تعامل و کمک های مالی بانک ها و موسسات معتبر.
  • دستیابی به فرصت های تجاری پنهان در بازار هدف کسب و کار شما.
  • جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای بهبود کیفیت کالا و خدمات.
  • امکان همکاری و فروش سهام به شرکت های بزرگ و کوچک برای گستردگی بیشتر برند.
  • امکان اعطای حق نمایندگی و درامدزایی از این راه.
  • اعطای حق تمامیت حقوقی تولیدات و محصولات برند.
  • دیده شدن در یکی از قطب های اقتصادی ایران.
  • به دست آوردن مقبولیت در جامعه اصفهان و تمامی شهر های ایران و جهان.

یکی از گام های ابتدایی برند سازی وجود یک تفکر، یک داستان و ریشه مناسب می باشد. برندی که پشتوانه آن در تاریخ اصفهان و ایران نقش بسته باشد، به راحتی در ذهن ها قرار میگیرد. اصفهان از دیرباز مهد کسب و کار و بازاریان آن در جهان معرف فرهنگ غنی ایران زمین هستند. مزیت ثبت برند در اصفهان این است که شما می توانید از این فرهنگ به نفع خود استفاده کرده و داستان کسب و کار خود را بنویسید. در این مسیر همراه شما تا فتح قله های کسب و کارتان هستیم.

شرایط ثبت برند در اصفهان

ثبت علامت تجاری و برند به علت مزایای و همه ضوابط حقوقی که دارد، دارای شرایط عمومی می باشد که عبارتند از :

  1. نبودن هیچ از یک برند ها و علامت های سازمان های رسمی جمهوری اسلامی ایران مانند هلال احمر ، آتش نشانی و… در اسم برند.
  2. برندهایی که قبلا توسط شخص حقوقی یا حقیقی ثبت نشده باشد.
  3. برندهایی که مخالف عفت عمومی و ارزش های مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشند.
  4. برند های که عنوان کلی نداشته باشند و خیلی عام به نظر نرسند ماند ماشین ،دوچرخه.
  5. نبود هیچ یک از عنوان های که مرتبط با دولت و جمهوری اسلامی ایران می باشد مانند دولت و…

مراحل ثبت برند در اصفهان

برای ثبت برند همانند ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان باید مراحل مختلفی را طی کنید تا بتوانید برند خود را ثبت کنید؛شرکت بهین تراز با سابقه درخشان و طولانی در حوزه ثبت علامت تجاری و شرکت های مختلف در استان اصفهان و سطح کشور همواره آماده است تا در هر ساعت از شبانه روز بهترین مشاوره در حوزه ثبت برند در اصفهان را به شما ارائه داده تا در زمانی کوتاه و هزینه ای معقول برند شما را ثبت کند.

ثبت برند مراحل مختلفی دارد که به ترتیب به آن ها اشاره می کنیم:

  1. انتخاب نام برند:

در مرحله ابتدائی شما باید نام برند مد نظر خود را که هیچ شرکت دیگری ثبت نکرده و کاملا متعلق به کسب کار شما بوده پیدا کرده و آن را انتخاب نمائید.

  1. استعلام نام برند انتخاب شده:

پس از انتخاب نام برند باید استعلام آن را از نهاد معتبر انجام دهید تا خیال شما از بابت طی کردن بقیه مراحل راحت باشد؛اگر استعلام برند به درستی صورت نگیرد ممکن است بعد از طی کردن مراحل بعد و پردات هزینه متوجه مالکیت ان برند به نام شخصی دیگر بشوید که در آن صورت باید دوباره همه هزینه های انجام شده را برای ثبت برندی دیگر انجام دهید.

  1. آماده داشتن مدارک مورد نظر:

برای ثبت باید همه مدارک مورد نیاز را تهیه کنید که در بخش مربوط به آن توضیح خواهیم داد.

  1. ثبت کردن اظهار نامه :

در این مرحله شما وارد سایت ماکیت معنوی به نشانی https://iripo.ssaa.ir/ شده و سپس با وارد کردن مشخصات اولیه سایت یه برگه به شما میدهد که با پرینت گرفتن از آن و مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی و گواهی امضا را گرفته و دوباره ان را به صورت خوانا در سایت بارگذاری میکنید تا با مطالعه و بررسی کارشناسان نتیجه غایی به ما از طریق پیامک اعلام شود.

  1. پرداخت مبلغ اظهانامه:

بعد ازاتمام مراحل باید مبلغ تعیین شده برای بررسی اظهارنامه را تسویه نمائید و بعد از ان یوزر و پسوردی به شما داده می شود که باید آن را برای دفعات بعدی که وارد سایت می شوید ذخیر کنید.

  1. انتشار اگهی تقاضای ثبت برند در روزنامه های رسمی:

بعد از مراحل بالا و تایید کارشناسان مربوطه و با پرداخت هزینه ،تقاضای ثبت برند شما در روزانه رسمی پس از حدود 7 روز منتشر می شود و در صورت اینکه شخص دیگری به دلیل تشابه اسمی یا هر دلیل دیگری نسبت به آن معتر  نبود این مرحله نیز با موفقیت تمام می شود.

  1. مراجعه حضوری به اداه مالکیت:

پس از اتمام حدودا 30 روز و تایید کارشناسان اداره مالکیت و دریافت پیامک تایید ثب برند با داشتن مدارک کامل به اداره مراجعه کرده و تشکیل پرونرده می دهید.

  1. پرداخت حق الثبت برند:

بعد از اتمام مراحل گفته شده مبلغی که به نسبت برند حقیقی و حقوقی و طبقه ثبت شده آن متفاوت است و بین 120 تا 140 هزار تومان است پرداخت کرده و اماده مراحل بعد می شوید.

  1. انتشار آگهی در روزنامه رسمی دوم:

در این مرحله با پرداخت هزینه آگهی در روزنامه های رسمی به صورت علنی و عمومی اعلام می کنید که برند متعلق به شما یا شرکت شما می باشد.

  1. تصدیق برند ثبت شده در اصفهان:

در مرحله آخر به اداره مالکیت معنوی رفته و با ارائه مستندات و مدارک و روزنامه ها به صورت کامل برند خود را به صورت کامل تثبیت می کنید.

شرکت بهین تراز با داشتن وکلای مجرب در این زمینه روند ثبت برند در استان اسفهان را تسهیل کرده است. شما میتوانید با تماس با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ و مشاوره در خصوص ثبت برند تمام مراحل را به ما بسپارید.

هزینه ثبت برند دراصفهان

هزینه ثبت علامت تجاری و برند در اصفهان با توجه به نوع طبقه ثبت آن و نوع حقیقی یا حقوقی بودن و بقیه مسائل پرونده متغیر است که جهت اطلاع از قیمت ثبت برند و انجام همه مراحل آن با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ تماس حال کنید، تا کارشناسان ما به صورت دقیق و تخصصی شما را راهنمایی کنند.

مدت زمان ثبت برند در اصفهان

مدت زمان ثبت برند در اصفهان، بستگی به نوع برند و عدم یا وجود شاکی برای برند، دارد. اما اگر مشکل خاصی پیش نیاید و همه مدارک و پیش نیازها فراهم شود، در مدت 45 الی 60 روز کاری انجام می شود.

مدارک لازم جهت ثبت برند اصفهان

جهت تثبیت علامت تجاری در اصفهان نیازبه مدارک شناسایی و مدارک در مراحل مختلف ثبت وجود دارد که برای شخص حقیقی و حقوقی متفاوت است.

مدارک مورد نیاز برای شخص حقیقی

  • عکس کارت ملی
  • عکس شناسنامه
  • کارت بازرگانی (برای برند های لاتین)
  • اطلاعات شخصی مانند نام،نام خانوادگی،آدرس ،شماره تلفن و …
  • مجوز فعالیت

مدارک مورد نیاز برای شخص حقوقی

  • تصویر کارت ملی همه سهامدارن،شرکا ومدیران شرکت
  • تصویر شناسنامه آن ها
  • کارت بازرگانی شرکت
  • مجوز فعالیت
  • کپی از روزنامه رسمی
  • کپی از روزنامه رسمی اخرین تغییرات شرکت
  • اطلاعات شخصی اعضای مهم شرکت که حق امضا دارند مانند آدرس،ایمیل ، کد پستی و …

استعلام ثبت برند در اصفهان

یکی از دغدغه های اشخاصی که به دنبال ثبت برند در اصفهان هستند، انتخاب عنوان مناسب می باشد. چرا که باید این نکته را در نظر بگیرند که نام آن ها از قبل ثبت نشده باشد و منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

شرکت بهین تراز با پشتوانه تجربه در زمینه های مختلف حقوقی، خصوصاً ثبت شرکت بازرگانی، ثبت تغییرات شرکت در اصفهان و همچنین ثبت برند برای اشخاص حقوقی و حقیقی، امکان مشاوره تلفنی رایگان را برای استعلام نام برند مورد نظر شما را فراهم کرده است. تیم وکلای ما شما را از هر گونه کاغذبازی های اداری و اتلاف وقت و هزینه مالی شما را بی نیاز می کند.

خرید و فروش برند در اصفهان

یکی از دیگر امکاناتی که شرکت بهین تراز برای مخاطبین عزیز خود ارائه می دهد، مشاوره در زمینه قراردادهای خرید فروش برند های گران در حوزه های مختلف است تا مبادا با نوشتن قراردادی اشتباه متضرر شوید.

انتقال مالکیت برند به دو صورت دائمی و موقت قابل اجرا خواهد بود که معمولا نوع موقت آن برای استفاده از آن برند در راستای اهداف شرکت می باشد.

تمدید برند در اصفهان

یکی از دغدغه ها و سوالات مخاطبین امکان تمدید برند بعد از دوره 10 ساله است که باید بگوئیم جواب آن بله است و فرد حقوقی یا حقیقی صاحب برند از یک سال قبل از انقضای برند می توانند با مراجعه به اداره ثبت مالکیت معنوی برند خود را تمدید کند.

ثبت اضافه کالا در اصفهان

بعد از ثبت برند ممکن است صاحب کسب و کار قصد داشته باشد طبقه کالای خود را افزایش داده یا فعالیت های کاری خود را گسترده تر کرده و فعالیت های دیگری نیز در راستای برند خود انجام دهد که باید اضهارنامه را ثبت کرده و با پرداخت هزینه روزنامه رسمی و تایید کارشناس مجوز اضافه کالا و طبقه های دیگر را کسب کند که شرکت تمامی این مراحل را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

انواع ثبت برند اصفهان

ثبت برند در دو نوع اتفاق میفتد که عبارتند از:

ثبت برند شخصی یا حقیقی

در ثبت برند حقیقی افرادی که دارای شرکت نیستند و شغل های ازاد یا خانگی دارند می بایست برای ثبت برند شخصی اقدام کنند.

ثبت برند حقوقی یا شرکتی

ثبت برند حقوقی یا شرکتی مرتبط با شرکت های مختلف تجاری ،بازرگانی و غیره می باشد و در جهت حفظ برند، شرکت اقدام به ثبت آن می کند.

طبقات ثبت برند در اصفهان

طبقات ثبت برند 45 طبقه می باشد که از طبقه 1 تا طبقه 34 مرتبط با کالاها و محصولات و از طبقه 35 تا 45 متربط با خدماتی می باشد که آن برند ارائه می دهد.

در اصفهان، ثبت برند و علائم تجاری تحت نظارت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام می‌شود. ثبت برند به منظور حفاظت از حقوق مالکیت صنعتی و تجاری و جلوگیری از سوءاستفاده از نام تجاری یا علامت تجاری انجام می‌شود. که در ادامه به صورت کلی و جزئی به آن می پردازیم:

الف) کالا و خدمات:  در این طبقه، برندها بر اساس کالاها یا خدماتی که ارائه می‌دهند، ثبت می‌شوند. این شامل نام تجاری‌ها و نمادهای وابسته به کالاها یا خدمات می‌شود. به عنوان مثال، برند “ایران خودرو” برای خودروها یا برند “همراه اول” برای ارائه خدمات مخابراتی.

ب) برند تجاری: این طبقه برندهایی را شامل می‌شود که به عنوان نماد تجاری برای تمام فعالیت‌های تجاری یک شرکت ثبت می‌شوند. این برندها، به عنوان نمادِ شناخته شده شرکت در بازار و در تمامی زمینه‌های فعالیت شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثل بهین تراز.

ج) بر اساس خدماتی که یک برند ارائه می دهد:  در این طبقه، برندها بر اساس خدمتی که به جامعه ارائه می دهند، ثبت می‌شوند. برندهایی که به عنوان نمادهای خدمات و خدمات ارائه شده توسط یک شرکت شناخته می‌شوند، در این طبقه ثبت می‌گردند. به عنوان مثال،”پست پیشتاز” برای خدمات پستی.

د) برند ملی:  برندهایی که به عنوان نمادهای ملی یا مرتبط با هویت ملی کشور ثبت می‌شوند، در این طبقه قرار می‌گیرند.

ذ) برند بین‌المللی:  برندهایی که به عنوان نمادهای شناخته شده در مقیاس بین‌المللی ثبت می‌شوند. این برندها معمولاً در بازارهای بین‌المللی شناخته شده و استفاده می‌شوند.

تاثیر برند خوب در ارتقا کسب و کار

برای ساخت یک امپراطوری باید از منابع خود هوشمندانه استفاده کنید. همانطور که یک شخص برای دیده شدن نیاز به اسم و عنوان دارد. یک برند خوب نیز برای افزایش اعتماد مشتریان و مخاطبان خود و شانس دیده شدن بیشتر در دنیای دیجیتالی امروز، نیاز به ثبت برند دارد.

برند یکی از عوامل کلیدی در موفقیت یک کسب و کار است و تاثیر برند خوب در ارتقا و توسعه آن بسیار حیاتی است. برند، هویت و ریشه یک کسب و کار را به نمایش می گذارد. برند قوی توانایی ایجاد ارتباط عمیق با مشتریان را دارد. وقتی مخاطبان با برندی که به آن اعتماد دارند روبرو می‌شوند، احتمال خرید و همچنین وفاداری به آن برند افزایش می‌یابد.

برند خوب نه تنها ارتقاء فروش و درآمد را تضمین می‌کند، بلکه در تبلیغات نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. علاوه بر این، می‌ تواند مزایای رقابتی را افزایش دهد. مشتریان به دنبال تجربه‌ های بیشتر و احساسات مثبت در ارتباط با برند موردنظر خود هستند.

برندهای خوب می‌توانند با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات متمایز، کاربران را به سوی خود جذب کنند. در نهایت، تأثیر برند خوب بر تصمیم‌ گیری مشتریان نیز بسیار زیاد است. برند قوی توانایی ایجاد تصویر مثبت در ذهن مشتریان را دارد و این تصویر می‌تواند تصمیمات آنان را تحت تأثیر قرار دهد.

بنابراین، سرمایه‌گذاری در ایجاد و حفظ برند قوی، یک استراتژی حیاتی برای رشد و توسعه کسب و کار است.

ویژگی های یک برند خوب

برند خوب، مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های بارز است که نه تنها بازاریابی موفقیت‌ آمیز را تضمین می‌ کند بلکه اعتبار خوبی را برای کسب و کار  به‌ دنبال دارد. یک برند قوی باید ارتباط مستقیم با مشتریان داشته باشد و تجربه کاربری مثبت ارائه دهد. وفاداری مشتریان و ایجاد ارتباط عاطفی، از ویژگی‌ های برند موفق محسوب می‌شود.

داستان و هویت خاص، ثبت لوگو حرفه ای و قرارگیری در جای درستی از بازار هدف، نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. برند خوب باید ارزش ایجاد کند و بتواند این ارزش را در ذهن مخاطب حک کند، که از این طریق اعتبار بیشتری کسب کند. همچنین، قابلیت ارتباط صحیح با مخاطبان و تبلیغات موثر و ظاهر شدن در رسانه های معتبر نیز از جمله ویژگی‌های برند خوب محسوب می‌شوند.

 

سوالات متداول

ایا برند ثبت شده در اصفهان مالیات دارد؟

ثبت برند در اصفهان و برند داشتن به هیچ عنوان مالیات ندارد و ثبت ان در جهت حفاظت مالکیت معنوی شما می باشد.

شرکت بهین تراز به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه مشاوره مالیاتی در اصفهان همواه آماده است تا شرکت ها و موسسات مختلف را در جهت مشاوه کامل و جامع امور مالیاتی و حسابداری راهنمایی کند.

تفاوت ثبت برند و ثبت شرکت چیست؟

ثبت برند و شرکت به طور کلی متفاوت از هم هستند و هرکدام اداره های ثبت جداگانه خود را دارند و به طور کلی شرکت برای کارهای جمعی و قانون مند تر شدن کسب کار می باشد ولی برند طرفا یک برند برای معرفی یک مجموعه است.

تاریخ بروزرسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۲۱