ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان

شرکت دانش بنیان اصفهان

یکی از مهم ترین سوالات اشخاصی که می خواهند فرایند ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان را انجام دهند؛اطلاع از شرایط ،هزینه ،زمان و سایر سوالات مربوط می باشد که تمامی موارد را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

طبق گفته سایت رسمی پژوهش های مجلس جمهوری اسلامی ایران و طبق ماده 1 قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان :

شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود.

که نشان دهنده این است که شرکت های دانش بنیان برای ثبت نیاز به ارائ مدارک و مستندات قوی برای ثبت شرکت خود دارند که در ادامه به جزئیات بیشتر آن و مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان میپردازیم.

چگونگی ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان

ویژگی های شرکت دانش بنیان در اصفهان

برای ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان ابتدا باید مانند فرایند عادی ثبت شرکت در اصفهان عمل کرده و با ثبت نام نام در اداره ثبت شرکت ها ابتدا شرکت خود را در یکی از  قالب های  ثبت شرکت مانند ثبت شرکت سهامی عام،ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان یا دیگر انواع شرکت ها به ثبت برسد.

سپس با مراجه به سایت معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان با ارسال مشخصات و مدارک ثبت شرکت دانش بنیان ثبت نام کرده تا موضوع شما بررسی گردد وهرگونه نقص یا ایراد در پروند شما باشد ب شما اعلان خواهد شد تا برای رفع آن اقدام کنید.

سپس شرکت هایی که با  معیارهای تایید صلاحیت شرکت ها مطابقت داشته باشند تایید شده و پرونده انها به صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ارسال میشود تا از مزایا و تسهیلات لازم در جهت ثبت شرکت دانش بنیان بهره مد شوند.

مدارک ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان

محیط شرکت دانش بنیان اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان مانند مدارک لازم برای ثبت شرکت می باشد در واقع به صورت کلی ابتدا شما شرکت عادی در قالب های مختلف مانند سهامی عام ،سهامی خاص و… را ثبت می کنید و سپس آن را به شرکت دانش بنیان تبدیل میکنید تا از مزایای آن به صورت کامل بهره مند شوید.

شرکت بهین تراز به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در اصفهان با داشتن تیمی زبده از بهترین وکلای سطح اصفهان و دانش فنی وتجربه زیاد آماده است تا برای ثبت شرکت دانش بنیان شما اقدام کرده و در سریع ترین زمان ممکن فرایند تبدیل ثبت شرکت شما به شرکت دانش بنیان میسر شود.

مشخصات خدمات و  کالا های شرکت دانش بنیان در اصفهان

کالاهای مجاز شرکت های دانش بنیان در اصفهان

شاخصه های خدمات و کالاهای  که توسط یک شرکت دانش بنیان ارائه می شود باید از سطح علمی فنی متوسط رو به بالا یا کاملا فنی برخوردار باشد و محصول تولید شده به شدت سخت از آن کپی شود و کمتر کسی به عنوان رقیب بتواند در بازار حاضر شود یا به شکل قابل توجهی نیاز به پژوهش های علمی و به شدت دقیق داشته باشد ؛ خصوصیات  این کالا ها و خدماتی که برای ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان تاثیر گذار است  به این شرح است:

  • نیاز کالا یا خدمت مورد نظر به فعالیت های تحقیق و توسعه متمرکز و برنامه ریزی دقیق
  • اهمیت  زیاد در جهت پیشبرد منافع کشور
  • میزان نیاز به خارج برای تامین مواد اولیه با در نظر گرفتن شرایط تحریم
  • نو آوری در سطح کشور و عدم موجود بودن بازار عرضه و تقاضا در کشور
  • ارزش افزوده مناسب

یکی از مواردی که در فرایند ثبت شرکت دانش بنیان وجود دارد کامل  و جامع بیان کردن خدمت یا محصول مورد نظر در جهت ثبت شرکت دانش بنیان می باشد که اگر همراه با سهل انگاری و عدم مشاوره دقیق همراه باشد احتمال عدم تایید و صرف کردن زمان و هزینه طولانی برای تغییر نظر معاونت توسعه را خواهد داشت،در نتیجه نیاز به مشاوره دقیق و جامع از تیمی با تجره را خواهد داشت .

شرکت بهین تراز با سابقه درخشان در جهت ثبت شرکت های مختلف همواره سعی داشته تا بتواند مخاطبین خود را با ارائه بهترین راهنمایی ها به مقصود خود برساند،از این جهت برای هرگونه مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ یا ۰۳۱-۹۱۰۱۰۱۲۰ تماس حاص کنید تا مشاوره تیمی قوری در کمتری زمان ممکن بتوانید شرکت دانش بنیان خود را ثبت کرده و ازمزایای آن بهره مند شوید.

مزایای ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان

فواید ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان

با توجه به سیاست های کشور عزیزمان در جهت رشد اقتصادی و مقابله همه جانبه با تحریم ها ،شرکت دانش بنیان به عنوان یکی از بال های قدرتمند در جهت بومی سازی خدمات و افزایش ارزش پول ملی قدم بر میدارند و از این جهت با حمایت های جدی و کامل دولت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته تا با کمتری چالش و مشکلی بتوانند تمام توان خود را در جهت پیش برد منافع علی و اقتصادی کشور ایفا کنند.

از این جهت تمامی تسهیلات و منافع ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان را ذکر میکنیم از جمله:

  • معافیت کامل از پرداخت مالیات
  • گرفتن سود بازرگانی
  • پرداخت کمک هزینه مالی
  • معافیت از عوارض گمرک
  • دریافت وام با سود بسیار ناچیز یا صفر
  • تسهیلات نظام وظیفه برای کارکنان آن ها
  • کمک به صادرات محصولات به سایر کشورها
  • ایجاد جمعی از جوانان برای ایجاد نوآوری
  • رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال
  • بهبودکیفیت زندگی
  • توسعه تجارت و بازرگانی

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت دانش بنیان، ایجاد فرصت‌های خلاقیت و نوآوری است. این شرکت‌ها با تمرکز بر فناوری و تحقیق و توسعه، به ارائه راهکارها و ابداعات جدید می‌پردازند. به این ترتیب، آن‌ها در توسعه فناوری‌ها و ایجاد راهکارهای کارآمد و مبتنی بر دانش، نقش حیاتی را ایفا می‌کنند. این عملکرد خلاقانه شرکت‌های دانش بنیان، باعث توسعه فرهنگ نوآوری در جامعه می‌شود و منجر به ایجاد محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالا می‌شود.

مزیت دیگری که به وسیله ثبت شرکت دانش بنیان به دست می‌آید، ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال است. توسعه شرکت‌های دانش بنیان و صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف کسب و کار، به ارتقای رشد اقتصادی کمک می‌کند. این شرکت‌ها با نوآوری‌های خود، رشد و توسعه اقتصادی را در جامعه ایجاد می‌کنند. همچنین، ایجاد شغل‌های جدید نیز می‌تواند به کاهش نرخ بیکاری و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی منطقه کمک کند.

معیار دیگری که مزایای ثبت شرکت دانش بنیان را نشان می‌دهد، بهبود کیفیت زندگی است. شرکت‌های دانش بنیان با ارائه راهکارها و فناوری‌های جدید، می‌توانند بهبود مستقیم در زمینه‌های مختلف زندگی را برای افراد ایجاد کنند. به طور مثال، در حوزه بهداشت و درمان، تکنولوژی‌های نوین می‌توانند در تشخیص و درمان بیماری‌ها بهبودی عمده را ایجاد کنند.

آخرین مزیتی که می توان درباره ثبت شرکت های دانش بنیان اشاره کرد، توسعه  تجارت و بازرگانی  است. شرکت‌های دانش بنیان با توسعه فناوری‌های پیشرفته، می‌توانند جذابیت بخشی بالایی برای سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های تجاری داشته باشند. این شرکت‌ها به عنوان یک جنبه جدید در بازار شناخته شده و البته، امکانات و سرمایه‌های آن‌ها باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دیگر به ایجاد همکاری و شراکت با آن‌ها تمایل نشان دهند. به طور مثال، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند به توسعه اقتصادی و نوآوری در یک منطقه کمک کند.

به طور کلی  راه اندازی یک شرکت دانش بنیان در اصفهان می تواند فرصت های خلاقیت و نوآوری جدید را ایجاد کند که در نهایت منجر به ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال، بهبود کیفیت زندگی، و توسعه استثمارات و تجارت می شود. بنابراین، ثبت شرکت دانش بنیان مزایای بسیاری را به جامعه و صنایع مرتبط با آن ایجاد می کند. البته، برای بهره برداری کامل از مزایای ثبت شرکت دانش بنیان، به مدیریت کارآمد و همچنین استفاده از منابع انسانی و مالی دقیق نیاز است.

همانطور که میدانید بررسی مالیات شرکت ها همواره با چالش های مختلفی همراه بوده است و نیاز به وجود یک مشور زبده همیشه برای شرکت های مختلف حس می شود،شرکت بهین تراز به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه مشاوره مالیاتی و خدمات مالیاتی در اصفهان در موارد مختلف همواره با داشتن کارشناسانی باتجربه سعی در ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه های مختلف داشته است  که برای هرگونه مشاوره مالیاتی در زمینه های مختلف می توانید با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ تماس حاصل کنید.

مشخصات موسسین شرکت دانش بنیان در اصفهان

مشخصات مدیران شرکت های دانش بنیان در اصفهان برای ثبت ان ها

یکی از مهم ترین موارد در ثبت شرکت دانش بنیان در اصفهان خصوصیات و ویژگی های موسسین و مدیران شرکت دانش بنیان می باشد که در اینجا ذکر می کنیم.

  1. داشتم مدرک لیسانس یا بالاتر
  2. داشتن حداقل سه سال سابقه مدیریتی
  3. داشتن اختراع ملی یا بین المللی ثبت شده
  4. کسب نصف درآمد از پروژه ها و پژوهش های علمی یا ارائه تضمین برای داشت بازار هدف مشخص
  5. در مدت شش ماهه گذشته حداقل برای سه نفر از طرف شرکت بیمه رد شده باشد.

این ها مواردی بود که شما را در جهت راهنمایی کامل در جهت مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان راهنمایی میکند در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ تماس حاصل کنید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.