اخذ کارت بازرگانی در اصفهان

اخذ کارت بازرگانی در اصفهان

کارت بازرگانی کارتی است که به عنوان مجوزی برای صادرات و واردات به کشور انجام می شود که به صورت حقیقی و حقوقی امکان گرفتن آن وجود دارد و کارهای مختلفی از جمله ترخیص کالا ،ثبت سفارش های مختلف ،معامله و واردات از مناطق آزاد کشور و صادرات کالا هاب مختلف می توان با آن انجام داد.

شهر اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین شهر های صنعتی ایران نیاز به تاجران و سرمایه گذاران زیادی برای صادرات و واردات محصولات مختلف دارد،یکی از مهم ترین ابزار های شناساسیی تاجرانی که در امر صادرات و واردات قانون اقدام می کنند  کارت بازرگانی در اصفهان می باشد که به عنوان یک کارت شناسایی معتبر میتوانند در مکان های دولتی برای شناسایی خود از آن استفاده کنند.

شما عزیزان  برای گرفتن کارت بازرگانی خود در کمترین زمان ممکن می توانید با تماس با مشاوران مااز نحوه گرفتن و جزئیات و قیمت آن مطلع شوید.

اهمیت اخذ کارت بازرگانی در اصفهان

افراد حقوقی یا حقیقی برای اینکه بتوانند مجوز ترخیص از گمرگ برای واردات محصولات مختلف یا اجازه صادرات مختف داشته باشند نیاز به کارت بازرگانی دارند.

نکته بسیار حائز اهمیت در این مورد معتبر بودن کارت بازرگانی می باشد ،کارت های بازرگانی به دلیل نقش پر رنگ صاحبین آن ها در اقتصاد کشور همواره باید به مدت 1 تا 5 سال تمدید شود و از نهادهای نظارتی مختلف عبور کند.متولی های رسمی کارت بازرگانی وزارت صمت و اتاق بازرگانی می باشند که مراجعین محترم برای دریافت کارت بازرگانی که تمامی مراحل ان به صورت آنلاین انجام می شود نیاز به تایید این دو ارکان دولتی مهم دارند .

افراد دارای این کارت به راحتی می توانند انواع کالا را از گمرک آزاد کرده و به صورت قانونی کالا های مجاز را از مناطق آزاد حویل بگیرند یا محصولات مختلف را که ار سمت دولت مجوز صادرات گرفته اند به کشورهای  دیگر صادر کنند.

شرایط دریافت کارت بازرگانی در اصفهان

با توجه به تغییر قوانین برای اخذ کارت بازرگانی  دیگر نیاز به 23 سال تمام برای اخذ آن نمی باشد بلکه فقط با 21 سال سن یا بیشتر امکان گرفتن کارت بازرگانی در اصفهان وجود دارد.

همچنین نیاز به کارت پایان خدمت برای گرفتن کارت بازرگانی در اصفهان نیز بعد از قانون جدیدی که اعمال شد به هیچ عنوان وجود ندارد و آقایان مشمول با خیال راحت می توانند جهت اخذ آن اقدام کنند.

همچنین کسانی که با ارائه اظهارنامه مالیاتی که ارزش آن بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون باشد میتوانند بدون ارائه اجاره نامه و یا هر مدرک دیگر اقدام به ثبت کارت بازرگانی در اصفهان کنند.

شرکت بهین تراز با سابقه طولانی در زمینه ثبت شرکت در اصفهان و انجام خدمات مالیاتی و حسابداری همواره آماده است تا به صورت تمام وقت و 24 ساعته مخاطبین عزیز خود را با مشاوره  کاملا رایگان همراهی کند و در سریع ترین زمان ممکن مخاطبین بتوانند کارت بازرگانی خود را دریافت کنند.

مزایای اخذ کارت بازرگانی در شهر اصفهان

کسانی که موفق به دریاف کارت بازرگانی می شوند هموار مورد حمایت وزارت صمت و اتاق بازرگانی قرار دارند و با راهنمایی مشاوران و اقتصاد دانان خبره ، حمایت های معنوی و استفاده از اساتید در جهت رشد و پیشرفت در زمینه کاری خود مواجه می شوند که موجب رشد روز افزون کسب کار تمامی متقاضیان کارت بازرگانی در اصفهان می باشد.

معمولا داوطلبانی که مایل به گرفتن کارت بازرگانی هستند مایل به پیشرفت و رشد برند و کسب کار خود هستند و نیاز به یک تیم مشاوره خبره در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند در اصفهان دارند تا بتوانند مسیر رشد خود را با سرعت بیشتری ادامه دهند .

شرکت بهین تراز با بیش از ده سال سابقه در زمینه ثبت شرکت و برند و خدمات حسابداری در استان اصفهان با جمع آوری تیمی خبره از مشاوران آماده است تا در جهت رشد و مشاوره کسب کار شما قدم برداشته و هرگونه پاسخ شما در زمینه ثبت کارت بازرگانی را بدهد کم اینکه میتوانید تمامی این مراحل را به وکیلان زبده شرکت بهین تراز بسپارید تا با کم ترین ریسک و تجربه چند ساله کارت بازرگانی خود را تحویل بگیرید.

اما به جزئیات بیشتر درباره مزایای کارت بزارگانی بپردازیم که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ثبت انواع برندها به زبان لاتین
  • انجام انواع صادرات و واردات به صورت جهانی
  • ترخیص کالاهای مختلف از گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و مصاحبت و همکاری با شرکت های دیگر
  • ثبت سفارش برای دریافت از گمرک
  • ارتباط و شبکه سازی با تاجر های سراسر دنیا
  • وارد کردن کالاهای مختلف از مناطق ازاد در جهت منافع کشور

به طور کلی از مهم ترین مزایای اخذ کارت بازرگانی، قانونی بودن و شناخته شدن نمایندگان تجاری است. با داشتن یک کارت بازرگانی، شما به عنوان یک تاجر قانونی و معتبر شناخته می شوید. این امر به شما اعتماد و قابلیت برقراری روابط تجاری با سایر فروشندگان و خریداران را می دهد. همچنین، با داشتن کارت بازرگانی، شما می توانید به راحتی در مراسم و نمایشگاه های تجاری بین المللی شرکت کنید و به تبلیغات و فروش کالاها و خدماتتان بپردازید.

مزیت دیگری از اخذ کارت بازرگانی، امکان افزایش فروش و گسترش تجارت است. با داشتن یک کارت بازرگانی، شما می توانید به راحتی در بازارهای جهانی وارد شده و با صادرات و واردات کالاها و خدماتتان، درآمد خود را افزایش دهید. این امر به شما امکان می دهد تا بازارهای جدیدی را کشف کرده و محصولات و خدماتتان را به مشتریان جدید معرفی کنید.

همچنین، گرفتن کارت بازرگانی در اصفهان به شما امکان می دهد تا در فعالیت های تجاری خود به صورت حرفه ای عمل کنید. با داشتن یک کارت بازرگانی، شما قادر خواهید بود تا به طور منظم نظارت بر ورود و خروج کالاها و خدماتتان داشته باشید و مطمئن باشید که همه عملیات تجاری شما قانونی و حساب شده است. این امر به شما اطمینان می دهد که نیاز های مشتریان را بطور کامل برطرف می کنید و مشتریان با اطمینان کامل به نام برند و شرکت شما اعتماد می کنند.

همچنین، با داشتن کارت بازرگانی، شما می توانید از مراکز حسابداری و حسابرسی حرفه ای استفاده کنید. این امر به شما کمک می کند تا اطلاعات مالی خود را نظم دهید و به طور صحیح قوانین مالی و مالیاتی را رعایت کنید. همچنین، با داشتن کارت بازرگانی، شما می توانید در فعالیت های بانکی و مالی وارد شوید و به راحتی وام و سرمایه گذاری کنید.

یکی دیگر از مزیت های کارت بازرگانی  ارتقای شخصیت حرفه ای خود می باشد. این امر به شما اعتبار و احترام زیادی می دهد و شما را از دیگران تفکرات حرفه ای و دانش برخوردار می کند. همچنین، با داشتن یک کارت بازرگانی، شما می توانید به عنوان یک مشاور تجاری و مدیر حرفه ای شناخته شوید و به دیگران در امور تجاری کمک کنید.

در نتیجه، اخذ کارت بازرگانی به عنوان یک تاجر، برای توسعه و موفقیت در فعالیت های تجاری شما بسیار حائز اهمیت است. با داشتن این ابزار قدرتمند، شما می توانید فرصت های جدیدی را به دست آورید، فروش و درآمد خود را افزایش دهید و به صورت حرفه ای در عرصه تجارت فعالیت کنید. پس به سرعت اقدام کنید و کارت بازرگانی را دریافت کنید.

مدارک لازم جهت گرفتن کارت بازرگانی در اصفهان

یکی از سوالاتی که متقاضیان گرفتن کارت بازرگانی میپرسند مدارک لازم جهت اخذ آن می باشد که اگر به ظاهر کارت بزارگانی دقت کنیم می بینیم که شامل نام،نام خانوادگی،آدرس ،شماره تلفن و ایملیل  صاحب کارت می باشد که در اینجا به مدارک لازم آن اشاره میکنیم :

  1. عکس 3 در 4 واضح
  2. تکمیل فرم درخواست کارت
  3. کپی کارت ملی (برابر با اصل باشد)
  4. کپی شناسنامه(برابر با اصل باشد)
  5. ارائه کد اقتصادی معتبر
  6. ارائه مدرک تحصیای معتبر (دیپلم به بالا)
  7. داشتن اجاره نامه معتبر یا سند
  8. گواهی عدم سوء پیشینه
  9. مدارک شناسایی اعضا

علاوه بر موارد گفته شده نیاز به نشان دادن آخرین روزنامه رسمی و آگهی تغییرات نیز می باشد.

مراحل و نحوه گرفتن کارت بازرگانی در اصفهان

1.ابتدا به سایت اتاق بازرگانی مراجعه کرده و فرایند ثبت نام خود را طبق برنامه انجام می دهید.

2.سپس مدارکی که در بالاتر گفته شد را به صورت کامل و بی نقص انجا قرار خواهید داد.

3.پس از این مرحله مدارک و مستندات شما بررسی شده و گونه مشکلی که در روند پرونده باشد برای شما به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.

4.پس از اتمام این مراحل و تایید مراجع ذی صلاح در جهت تایید هویت متقاضی کارت بازرگانی ،باید کلاس های آموزشی تحت نظر اتاق بازرگانی را به صورت حضوری یا آنلاین ببینید تا در عرض دو یا سه روز کارت بازرگانی شما صادر شود.

  1. پس از طی کرن این مراحل در صورت که هویت فرد متقاضی به صورت حضوری نیز اثبات شد در مدت 5 تا 7 روز کاری کارت بازرگانی به نشانی شرکت ثبت شده در فرایند ثبت نام برای شما ارسال می گردد.

انواع کارت بازرگانی در شهر اصفهان

کارت های بازرگانی به دو نوع حقوقی و حقیقی تقسیم می شوند که کارت های بازرگانی حقیقی برای خود افراد ساخته می شود و نیاز به مشخصات شخصی ان ها دارد اما کارت های بازرگانی حقوقی برای شرکت های مختلف و انوع آن ها ثبت می شود .

اما خود این کارت های حقوقی یا حقیقی نیز به چهار نوع تقیسم میشوند

  • کارت های بازرگانی تجاری: این کارت ها برای تجارت کالا های مختلف و ثبت آن ها در کشور های مختلف انجام می شود که با داشتن آن بدون محدودیت می توانند کالاهای مختلف را ثبت کنند.
  • کارت های بازرگانی خدماتی:کارت های بازرگانی که اجازه ثبت برند بین المللی ب صاحبین آن ها می دهد و می توانند بدون هیچ محدودیتی انواع خدمات مختلف را به کشور های دیگر ارائه دهند.
  • کارت های بازرگانی تولیدی و صنعتی:شرکت های تولیدی یا صنعتی که نیاز به تامین مواد اولیه خود از دیگر کشور ها دارند از این نوع استفاده می کنند.
  • کارت بازرگانی موردی:برای افرادی که استثنائا و یا یک مورد نیاز به صادرات یا واردات محصولات مختلف یا ثبت برند دارند کاربرد دارد.

شرکت بهین تراز با سابقه درخشان در عرصه ثبت برند و ثبت شرکت های مختلف در استان اصفهان مانند ثبت شرکت تولیدی در اصفهان، ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان و… همواره می تواند به عنوان یک مشاور در کنار شما عزیزان در جهت امور مختلف ثبتی و مالیاتی قرار بگیرد که جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما می توانید با شماره ۰۹۱۳۸۸۸۴۸۸۰ تماس حاصل کنید.

مالیات کارت بازرگانی در اصفهان

یکی از سوالات فراوانی که متقاضیان می پرسند اطلاع از نحوه گرفتن مالیات از دارندگان این کارت است.

صرف داشتن کارت بازرگانی موجب ثبت مالیات در آن نمی باشد اما اگر از سقف معین شده در اتاق بازرگانی عبور کند با توجه به ان میزان در صد ان متفاوت می باشد که برای افراد حقوقی و حقیقی نیز متفاوت است.

شرکت بهین تراز اصفهان به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های اصفهان در زمینه مشاوره و خدمات مالیاتی در اصفهان با داشتن کارشناسان با تجربه اماده است تا هرگونه مشاوره مالیاتی مخاطبین عزیز را راهنمایی کند.

ابطال کارت بازرگانی در اصفهان

کارت های بازرگانی به دو صورت ابطال می شوند در حالت اول زمانی که شخص دارند با اختیار خود اقدام به ابطال ان کند که با داشتن اخرین اظهارنامه مالیاتی و مدارک معتبر می تواند این کار را انجام دهد و در هر زمانی دوباره نسبت به فعال کردنش اقدام کند.

در حالت دوم زمانی که دارند به جرم پولشویی و قاچاق یا موارد دیگر از کارت بازرگانی سو استفاده کند کارت ان به صورت اجباری ابطال خواهد شد.

سوالات متداول

هزینه گرفتن کارت بزرگانی در استان اصفهان چقدر می شود؟

به صورت دقیق نمی توان برای آن قیمت مشخصی گفت و با توجه به موارد مختلفی قابل تغییر می باشد ولی در صورتی که میزان سرمایه فرد پایین تر از 30 میلیون باشد برای یک سال حق عضویت در اتاق بازرگانی باید 250 هزار تومان بپردازد و اگر بالاتر از 30 میلیون و کمتر از 200 میلیون تومان باشد این مقدار به 400 هزار تومان خواهد رسید.

چقدر طول می کشد تا کارت بازرگانی به دست ما برسد؟

مدت زمانی که به صورت میانگین برای اخذ کارت بازرگانی می باشد بین 20 تا 50 روز منغیر است و پس از طی این مدت کارت بازرگانی به دارنده آن خواهد رسید.