معروف ترین شرکت هایی که به ثبت می رسند

معروف ترین شرکت هایی که به ثبت می رسند از چه نوعی اند ؟

به دلیل تعدد فعالیت هایی که وجود دارد افراد برای انجام کارهای مختلف به ثبت شرکت می پردازند. به دلیل ضرورت بر شفاف بودن مسئولیت ها بهتر است پیش از انجام هر فعالیت آن را زیر مجموعه ی یک شرکت خاص تعریف کرد و با آشنایی کلی که با اسامی شرکت ها به دست می آورید انتخاب کنید ثبت چه نوع شرکتی برای انجام فعالیت شما کاربردی تر خواهد بود. هر کدام از شرکت ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و دولت با توجه به نحوه ی انجام فعالیت ها با شرکت های مورد نظر برخوردهای متفاوتی به خصوص از طریق اخذ مالیات خواهد داشت.

شرکت بهین تراز با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای انجام فعالیت های حسابداری تاسیس شده است. این مجموعه همچنین مسئولیت ثبت شرکت های مختلف از جمله ثبت شرکت در اصفهان را برای آسودگی مشتریان خود به عهده گرفته است و برای رفع نیاز آن ها در این زمینه با استفاده از تجربه ی کادر مجرب تلاش می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی فعالیت های این مجموعه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته بندی انواع شرکت ها

در تعریف انواع شرکت ها می توان به شرکت های مدنی اشاره کرد. این شرکت ها برای انجام فعالیت های مشخصی به ثبت می رسند. اعضای شرکت های مدنی در سود و زیان شرکت به یک اندازه سهیم خواهند بود. دو دسته ی کلی برای شرکت های مدنی تعریف شده است که به آن ها شرکت های انتفاعی و غیر انتفاعی می گویند. ثبت شرکت های تجاری به منظور انجام عملیات بازرگانی و مالی برای دو یا چند نفر انجام می شود. در انجام ثبت شرکت باید فاکتورهایی مانند میزان سود، سرمایه و تعیین مسئولیت ها به طور واضح مشخص باشد.

معروف ترین شرکت هایی که به ثبت می رسند

انواع شرکت های تجاری

انواع مختلفی از شرکت های تجاری به ثبت می رسند که با توجه به نوع فعالیت آن ها نامگذاری خواهند شد. این شرکت ها که از طریق مجموعه ی بهین تراز به ثبت می رسند شامل ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت های تجاری سهامی خاص، شرکت های تجاری با سهامی عام، شرکت های تجاری نسبی و تضامنی، شرکت های مختلط و غیر مختلط سهامی و شرکت های تعاونی تولید و مصرف هستند.

معروف ترین شرکت های ثبت شده

برای ثبت شرکت بهتر است پیش از اقدام آشنایی کلی با تعاریف هر یک از شرکت ها داشته باشید و با توجه به نوع فعالیت خود برای ثبت شرکت اقدام کنید. برای آشنایی با انواع شرکت ها با ادامه ی مطالب همراه باشید.

شرکت های سهامی عام بخشی از سرمایه ی خود را از طریق فروش سهام به دست می آورند. سهام داران این مجموعه باید بیشتر از 3 نفر باشند و مسئولیتی که این افراد به عهده می گیرند با توجه به میزان سرمایه ی آن ها تعریف شود.

سرمایه ی مورد نیاز در شرکت سهامی خاص باید محدود به میزان سرمایه ای باشد که افراد موسس شرکت در اختیار دارند. مسئولیت افراد در این شرکت بستگی به میزان سرمایه ای دارد که در شرکت به اشتراک گذاشته اند. در همه ی مدارکی که مربوط به این شرکت است باید نام سهامی خاص درج شده باشد.

به شرکتی که برای چند نفر برای انجام فعالیت به خصوصی به ثبت می رسد شرکت با مسئولیت محدود می گویند. اجرای تعهدات شرکت برای هر کدام از اعضا بستگی به میزان سرمایه ای دارد که برای ثبت شرکت آورده باشند. این شرکت ها در صورت ورشکستگی باید بدهی خود را از منبع سرمایه ها و سهام شرکت پرداخت کنند.

شرکت های تضامنی برای انجام امور تجاری به ثبت می رسند. در این شرکت ها مسئولیت پرداخت هر گونه ضرر و زیان احتمالی با شرکا می باشد. در زمان ثبت شرکت های تضامنی باید نام حداقل یکی از شرکا ذکر شده باشد. در صورتی که نام برخی از شرکا در اسم شرکت ذکر شده باشد به این شرکت تضامنی می گویند.

اداره ی ثبت شرکت اصفهان برای ثبت شرکت غیر مختلط شرایط خاصی را تعریف کرده است. این شرکت را می توان در ایران و یا خارج از کشور به ثبت رساند. برای انجام امور تجاری چند نفر شریک ضامن و شریکی که مسئولیت محدود داشته باشند مورد نیاز است. این افراد بدون انتشار سهم فعالیت شرکت خود را آغاز می کنند. مسئولیت قرض شرکت به عهده ی شریک ضامن می باشد. ذکر اسم یکی از شرکای ضامن در زمان ثبت نام شرکت ضروری می باشد.

برای ثبت شرکت مختلط سهامی می توانید از متخصصان ثبت شرکت در مجموعه ی بهین تراز کمک بگیرید. عده ای شرکا سرمایه ی خود را به صورت قطعات سهام متساوی القیمه برای فعالیت شرکت در نظر می گیرند. سرمایه ی شریک ضامن به صورت سهام در نمی آید و این فرد مسئولیت قرض های شرکت را به عهده خواهد داشت.

شرکت های نسبی برای انجام فعالیت های خود مسئولیت را بین دو تا چند نفر تقسیم می کنند. مسئولیت افراد در این شرکت ها نسبت به سرمایه ای است که برای شروع فعالیت های شرکت آورده باشند. در نام این شرکت ذکر اسم شرکا و یا برادران ضروری می باشد.

معروف ترین شرکت هایی که به ثبت می رسند

برای شرکت های تعاونی نیمی از سرمایه را شرکا در اختیار شرکت قرار می دهند. افزایش سرمایه ی تعاونی از طریق نهادهای دولت و یا بنیادهای رسمی مانند بنیاد مستضعفان قابل افزایش می باشد به شرط اینکه این سرمایه ها از راه های مشروع به دست آمده باشد.

نتیجه گیری

به دلیل فعالیت های بیشتر برخی از شرکت ها افرادی که قصد دارند به ثبت شرکت بپردازند از برخی از قوانین مربوط به ثبت شرکت استقبال بیشتری می کنند. نام برخی از شرکت هایی که بیشترین استقبال از ثبت آن ها شده است به اختصار توضیح داده شد. برای ثبت انواع شرکت ها می توانید با توجه به نوع فعالیت و سرمایه ی خود برای مشورت با افراد با تجربه در مجموعه ی بهین تراز اقدام کرده و از این مجموعه برای انجام مراحل ثبت شرکت در اصفهان کمک بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها