حاشیه های کلیدی تعدیل اصلاح سیستم مالیاتی

حاشیه های کلیدی تعدیل اصلاح سیستم مالیاتی

با تمرکز بر اصلاحات مالیات بر درآمد، تحلیل ما با تغییرات کلیدی در الگو های اشتغال مادام العمر در سه دهه گذشته آغاز می شود. این صحنه را برای درک اینکه در طول زندگی کاری خود، افراد و خانواده‌ها به احتمال زیاد و بیشترین توانایی را دارند تا به اصلاحات مالیاتی واکنش نشان دهند، ایجاد می‌کند. تاریخچه اخیر تنوع در ساعات کاری و اشتغال از سه روند کلیدی تشکیل شده است که ما همچنین بحث خواهیم کرد. به سه حاشیه کلیدی اشاره کنید که در آن اصلاحات مالیاتی بیشترین احتمال را دارد:

  1. کاهش اشتغال در میان مردان به ویژه در سنین بالاتر
  2. افزایش شدید اشتغال و کل ساعات کار برای زنان
  3. کاهش اشتغال در میان افراد در اواخر نوجوانی و اوایل دهه 20 که منعکس کننده افزایش پیشرفت تحصیلی در این دوره است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، یک تمایز مهم در تجزیه و تحلیل پاسخ‌ های عرضه نیروی کار بین حاشیه‌ های گسترده (اینکه باید کار کرد) و فشرده (میزان کار) است. اگرچه معمولاً ساعت‌ های کار کمتر از تصمیم‌ های استخدامی پاسخ می‌دهند، بلوندل، بوزیو و لاروک (2011a) نشان می‌دهند که حاشیه‌ های فشرده و گسترده هر دو در توضیح تغییرات کل ساعت‌ها در سه دهه گذشته در کشورها اهمیت دارند. اما برای گروه های سنی و جمعیتی مختلف به طرق مختلف اهمیت دارند. برای مردان، تغییرات در حاشیه گسترده عمدتاً در ابتدا و در پایان زندگی کاری آنها رخ می دهد. اینها حاشیه‌ های تحصیلی، کار و حاشیه‌ های بازنشستگی پیش از موعد هستند. شباهت میانگین نرخ اشتغال در سال 2007 در بین 30 تا 54 سال در این سه اقتصاد قابل توجه است. این نشان می دهد که تفاوت بیکاری در مراحل اولیه و بعدی زندگی کاری متمرکز است.

هکمن (1993)، پرسکات (2004)، اوهانیان، رافو، و راجرسون (2008)، و گروبر و وایز (1999) همگی به اهمیت حاشیه گسترده در این نقاط از چرخه عمر اشاره کرده اند. حاشیه گسترده نیست. تفاوت ساعات، مشروط به اشتغال، برای مردان نیز اهمیت دارد و در طول زندگی کاری اهمیت دارد. اگرچه بعید است که سیستم‌ های مالیاتی و مزایا به تنهایی تمامی گزینه‌ های حاشیه سود را توضیح دهند. ما همچنین به تغییرات مهم در حاشیه گسترده برای مادران دارای کودکان پیش دبستانی و با سطح تحصیلات پایین اشاره خواهیم کرد. ساعات کار مشروط به اشتغال برای زنان، در طول چرخه زندگی، به ویژه در کشورها که در آن هنوز در سنین باروری کاهشی وجود دارد، تغییر بیشتری نشان می دهد.

حاشیه های کلیدی تعدیل اصلاح سیستم مالیاتی

حاشیه های کلیدی تعدیل اصلاح سیستم مالیاتی

برای زنانی که فرزندان کوچکتر دارند، معمولاً فقط یک تصمیم شغلی مهم نیست، کار پاره وقت یا تمام وقت نیز مهم است. برخی از این تغییرات در کشورها را می‌توانیم به طراحی خاص سیستم مالیات و مزایا نسبت دهیم. در بخش‌هایی که در مطالب آینده می‌آیند، با جزئیات بیشتری بر روی آنچه در گذشته اخیر برای عرضه نیروی کار زنان رخ داده است تمرکز می‌کنیم و به آن اشاره می‌کنیم. برای پایان دادن به بحث توصیفی در این بخش، ارزش بررسی تغییرات کلی در عرضه نیروی کار در فرانسه، ایالات متحده و بریتانیا طی سه دهه منتهی به سال 2007 را دارد. کاهش شدید کل ساعات کار در میان مردان در دنیا و افزایش چشمگیر عرضه نیروی کار زنان در کشورها بر تصویر غالب است. این تغییرات در کل ساعت تا حدودی نمایانگر تغییرات کلیدی است که در حاشیه گسترده و فشرده رخ داده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها